kdo jsme

profid payroll je sesterskou společností profid accounting, profid techbox a hub by profid.


Založeno v roce 2012, profid je tým 30 odborníků se zkušenostmi z mnoha odvětví. Finanční agendu zajišťujeme pro více než 120 firem, od startupů po velké výrobní podniky, kterým jsme silným partnerem při rozhodování v managementu. Kromě poskytování účetních a mzdových služeb se staráme také o síť nezávislých finančních profesionálů, hub by profid. Náš profid techbox zajišťuje integraci, optimalizaci a automatizaci pracovních procesů a systémů.

seznamte se s naším týmem

Petra Svobodová

vedoucí profid payroll

Od roku 2020 působím v profidu jako senior konzultant a vedoucí mzdového oddělení. Moje kariéra zahrnuje zkušenosti z finančního účetnictví v České pojišťovně, vedení projektů firemního vzdělávání a mystery shoppingu v KNO Česko. Mzdám jsem se věnovala v malých i velkých firmách, spojují práci s daty a lidské příběhy, které za nimi stojí. 

Volný čas trávím sportem, kulturou a poznáváním cizích zemí, měst i přírody.

Veronika Bartošová

konzultant

Po několika letech v administrativě ve státním podniku, kde jsem úzce spolupracovala s mzdovým oddělením, mě začala lákat práce v oblasti mezd. 

Před dvěma lety jsem nastoupila do společnosti profid, kde nyní postupuji na pozici konzultanta a budu mít svého prvního juniora. Baví mě práce s čísly a řešení záležitostí spojených se zaměstnanci. 

Ve volném čase se věnuji fitness cvičení a trénování lidí, jak ve fitness, tak v oblasti stravy, což mě naplňuje stejně jako moje práce.

Monika Štěrbová

junior konzultant

Jsem ve firmě od roku 2023 a nyní působím na pozici junior mzdová účetní. Během svého působení v profidu jsem si osvojila komplexní správu mezd a neustále se zdokonaluji, abych mohla klientům poskytnout maximální podporu. 

Na mé práci mě nejvíce baví preciznost a smysl pro detail, díky kterým mohu být spolehlivou oporou našim klientům.

Ve volném čase se ráda věnuji sportu a cestování.

Veronika Široká

junior konzultant

Do společnosti profid jsem nastoupila v září 2024 na pozici office manager. Po třech měsících jsem dostala šanci získat zkušenosti v mzdovém týmu jako junior mzdová účetní. Firmy si vážím především proto, že tu vládne skvělá atmosféra, umožňuje mi se rozvíjet, a přesto se dá udržet balanc mezi prací a volným časem, který využívám především pro rodinné výlety s partnerem a naší dcerou.

Ráda si vyčistím hlavu sportem, čtením knih či návštěvou hudebních festivalů.

David Jelen

managing partner

profid jsem v roce 2012 spoluzakládal společně se svojí nynější manželkou Katkou. Nejvíc mě na profidu baví pozorovat tu komplexnost, která doprovází poměrně jednoduchý požadavek: umíte zpracovat účetnictví? Nastavování spolupráce, harmonizace týmu, optimalizace procesů, to vše je velmi naplňující činnost.


No a když nejsem v profidu, najdete mě někde u piva, případně u čehokoliv, co aktuálně zajímá mé dvě malé dcery.

Bastiaan Brouns

business development director

Do profidu jsem nastoupil začátkem roku 2022, ale naše spolupráce začala už v roce 2014, kdy jsem byl jedním z prvních klientů. David s Jindrou mě pozvali pomoci formovat strategii firmy, a já zůstal – především kvůli lidem a atmosféře, kterou společně vytvářejí. Mí kolegové jsou odborníci, vždy ochotní a připraveni pomoci.

Ve volném čase mě nejčastěji najdete venku – na kole, při turistice, na procházce se psem nebo při práci na zahradě.

Martina Dolejší

office manager

Jsem čerstvým přírůstkem do profid rodiny od ledna 2025. Téměř celý profesní život jsem se pohybovala v administrativních pozicích, mám ale zkušenosti také z oblasti marketingu, PR a personalistiky. Možná právě proto v naší firmě zastávám pozici office managerky, která mě naplňuje svou různorodostí a širokým záběrem. 

Pestrost mám ráda i v trávení volného času, jsem vášnivá cyklistka, příležitostná herečka a malířka. Miluji čtení knih, společnost přátel, divadlo, kino a v neposlední řadě dobré jídlo. 


historie profidu

2012

Společnost ProFid s.r.o. založili David Jelen a Kateřina Bílková (nyní Jelenová) v roce 2012. Prvním klientem profidu bylo vydavatelství Luxury Guide, kterému jsme poskytovali účetní služby.

2015

Přišli k nám noví klienti a došlo i na rozšíření týmu.

2016

Naše příjmy se od založení v roce 2012 zdvojnásobily.

2017

profid oslavil 5 let své existence a náš tehdejší sedmičlenný tým se stral o 20 klientů. Příjmy se meziročně ztrojnásobily.

2018

Firma i tým se dále rozšiřovaly a její původní členové se stali partnery. Příjmy se opět meziročně zdvojnásobily.

2019

Jindra Předotová (nyní Boudal) k nám nastoupila na pozici řídicího partnera.

2021

Tým se rozrostl na 20 lidí, kteří měli na starost téměř 100 zákazníků. Naše příjmy byly o 70 % vyšší než v roce 2018.

2022

Náš 25členný tým obsloužil přes 100 zákazníků. Příjmy profidu meziročně vzrostly o 50 %.

2023

profid spouští hub by profid a profid techbox.

2025

profid vstupuje do své další fáze založením samostatných právních subjektů pro své samostatné obchodní linie a přidává profid accounting a profid payroll.

poznejte náš tým osobně

stačí se ozvat